gojsen

Planlægningstråd Jesper og Joy 06.08.2011

341 indlæg i dette emne

Hej alle bryllupsfans!

Nu fik jeg endelig taget mig sammen til at starte en planlægningstråd!

Er en stor fan af dette forum og synes, at det er fantastisk at kunne dele tanker og ideer med andre bryllupsglade herinde (så kan mændene også få et pusterum fra de mange planlægninger :) )

Lidt om os:

Kommende brud: Mit navn er Joy og jeg er 22 år

Kommende gom: Min dejlige gemal hedder Jesper og er 30 år. Han er uddannet automatikmekaniker og arbejder som reperatør på 8. år.

Forlovelsen:

Vi blev forlovet d. 23. juli i år (på min fødselsdag). Vi havde snakket om at blive gift, da det jo er den ultimative kærlighedserklæring - så da han spurgte mig, om hvad jeg ønskede mig i fødselsdagsgave i juni i år sagde jeg: en ring :-)

Vi snakkede så om det og besluttede at det skulle være en forlovelsesring :lol: (kæresten er ikke til det "sukkersøde" som at komme ned på knæ, og det havde jeg det helt fint med, for det er ikke det det kommer an på - elsker ham for nøjagtig den han er), så vi tog sammen ud i juli og fandt den smukkeste ring, som jeg så fik på min fødselsdag, hvor vi så også offentliggjorde forlovelsen. Kort efter fik vi fastsat forlovelsen, da manden min, havde understreget, at hvis man er forlovet, så er det fordi at man skal giftes og i hans verden inden for 1 år! Så vi fik fastsat datoen til d. 6/8-2011 og nøj, hvor jeg glæder mig :cheerleader3:

Glæder mig til endnu flere timer herinde med inspiration mm.

Hilsen Joy

Planlægningen:

Bruden:

- Forlovelsesringen DONE

- Brudekjolen DONE

- Hårpynt

- Håropsætning

- Slør DONE

- Brudesko DONE

- Inspiration til håropsætning

- Brudebuket

Det kreative:

- Servietter DONE

- Bordkort

- Invitationer DONE

- Kirkeprogram

- Menukort

- Gæstebog DONE

Andet:

- Vielsesringe

- Bryllupsrejse DONE

post-42958-1281903258.jpg

Redigeret af gojsen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥