gojsen

Planlægningstråd Jesper og Joy 06.08.2011

341 indlæg i dette emne

Hej alle bryllupsfans!

Nu fik jeg endelig taget mig sammen til at starte en planlægningstråd!

Er en stor fan af dette forum og synes, at det er fantastisk at kunne dele tanker og ideer med andre bryllupsglade herinde (så kan mændene også få et pusterum fra de mange planlægninger :) )

Lidt om os:

Kommende brud: Mit navn er Joy og jeg er 22 år

Kommende gom: Min dejlige gemal hedder Jesper og er 30 år. Han er uddannet automatikmekaniker og arbejder som reperatør på 8. år.

Forlovelsen:

Vi blev forlovet d. 23. juli i år (på min fødselsdag). Vi havde snakket om at blive gift, da det jo er den ultimative kærlighedserklæring - så da han spurgte mig, om hvad jeg ønskede mig i fødselsdagsgave i juni i år sagde jeg: en ring :-)

Vi snakkede så om det og besluttede at det skulle være en forlovelsesring :lol: (kæresten er ikke til det "sukkersøde" som at komme ned på knæ, og det havde jeg det helt fint med, for det er ikke det det kommer an på - elsker ham for nøjagtig den han er), så vi tog sammen ud i juli og fandt den smukkeste ring, som jeg så fik på min fødselsdag, hvor vi så også offentliggjorde forlovelsen. Kort efter fik vi fastsat forlovelsen, da manden min, havde understreget, at hvis man er forlovet, så er det fordi at man skal giftes og i hans verden inden for 1 år! Så vi fik fastsat datoen til d. 6/8-2011 og nøj, hvor jeg glæder mig :cheerleader3:

Glæder mig til endnu flere timer herinde med inspiration mm.

Hilsen Joy

Planlægningen:

Bruden:

- Forlovelsesringen DONE

- Brudekjolen DONE

- Hårpynt

- Håropsætning

- Slør DONE

- Brudesko DONE

- Inspiration til håropsætning

- Brudebuket

Det kreative:

- Servietter DONE

- Bordkort

- Invitationer DONE

- Kirkeprogram

- Menukort

- Gæstebog DONE

Andet:

- Vielsesringe

- Bryllupsrejse DONE

post-42958-1281903258.jpg

Redigeret af gojsen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Som du nok kan gætte synes jeg det er en fantastisk måde at lave STD på ;) Glæder mig til at se resultatet

Hehe ja, synes bare at det er sådan en sjov og original ide at gøre det på. Tak for inspirationen!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Takker!

Har fået rigtig mange positive tilbagemeldinger tilbage på vores STD kort, så det er fedt :thumbsupsmileyanim:

Har også fået den gæstebog som vi har bestilt, mangler stadig at få gjort noget kreativt gjort ved den, men i får lige et billede af den alligevel :-)

post-42958-1283712204.jpg

0

Del dette indlæg

Takker!

Har fået rigtig mange positive tilbagemeldinger tilbage på vores STD kort, så det er fedt :biggrin:

Har også fået den gæstebog som vi har bestilt, mangler stadig at få gjort noget kreativt gjort ved den, men i får lige et billede af den alligevel :-)

Meget fin bog! :thumbsupsmileyanim: Hvor har du købt og hvor meget måtte du slippe.?

0

Del dette indlæg

Takker!

Har fået rigtig mange positive tilbagemeldinger tilbage på vores STD kort, så det er fedt :biggrin:

Meget fin bog! :thumbsupsmileyanim: Hvor har du købt og hvor meget måtte du slippe.?

Den er købt fra paperdeluxe.dk og kostede 179 kr :-)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer