Dbrix

Dorthe & Lars 28.08.2010

557 indlæg i dette emne

Nu har jeg hygget mig herinde med at lure i andres indlæg siden april. Og sikke en tidsrøver…..

Er hjemme med en sløj dreng, så nu vil jeg selv forsøge at lave en planlægningstråd, hvis min tålmodighed er til det.

Sådan lærte vi hinanden at kende:

Første gang jeg så HAM, var ved et udvælgelsesseminar til et uddannelseshold til Danica Pension for knap 3½ år siden – han var en af dem, der skulle være med til at vælge blandt de mange ansøgere. Tænkte til mig selv, nå men hvis jobbet ikke fanger, så er der altid nogle søde fyre at se på ;o)

Jeg fik jobbet og han var min/vores underviser de første 2 uger af vores ansættelse og han var sød… Men vi var begge i parforhold.

Det fik en ende for os begge og vi har snart været sammen i 3 år.

Frieriet:

Han friede i London den 3. april 2009. Vi tager til 2 London 2 gange årligt, forår og efterår, så denne tur var jo ikke anderledes end de andre – troede jeg….

Den første aften derovre var han hurtigt ude på toilettet og gøre sig klar til natten og bagefter kunne jeg gå ud og make-downe mig.

Da jeg kom ud fra toilettet, var der levende lys over hele hotelværelset På sengen havde han dannet et stort hjerte i rosenblade og i midten af hjertet lå en gave. Gaven var en folder af billeder, mails, kalenderoplysninger osv. fra starten af vores forhold, bl.a. billeder af der hvor vi mødtes første gang, billeder fra ferier til London, Kreta, Thailand osv. Jeg vidste godt hvor det bar hen og sad der på sengen og tudede. Han faldt på knæ og friede med en smuk guld og hvidguld ring med 7 brilliantslebne diamanter.

Han er 39 år, jeg er 36 år (nu 37). Vi har 3 sammenbragte børn (drenge), hans 17 og 9 år, min 10 år.

Vi har begge været gift tidligere, han på rådhuset uden nogen vidste det og jeg i kirke og med fest, så det er min håbløs romantiske kæreste, som vil have den store fest og hans hvide brud op ad kirkegulvet. Jeg kunne sagtens "settle for less", men nu hvor vi er så "langt" i processen, kan jeg jo ikke andet end at blive revet med og jeg glæder mig helt vildt til at stå brud til august 2010.

Vielsesdato: 28.08.2010

Kirke: Lynge Kirke, Nordsjælland Kirken - klik her

Vielsesringene købte vi på vores sommerferie for to på Kreta Ringene - klik her

Fest: På min søster arbejde

Kjolen er fundet og købt Kjole på model - klik her eller på mig Klik her

Skoene er købt Klik her eller dem her Sølvsko

Smykkerne er købt Klik her

Slør er købt Klik her

Strømpebånd Klik her

Ønsker til frisurer Klik her

Gommens sko er købt

Gommens tøj er købt

Fotografen er hyret

Kokken mødtes vi med 07.02.2010 og menuen er på plads Menuen

Bryllupsrejsen går til Thailand, men først primo 2011

Invitationer blev færdige 20.02.2010 Se dem her

Musik er hyret (jukebox)

Bartender er hyret

Toastmaster er på plads

Gavekoordinator er på plads

Ansvarlig for udsmykning er på plads

Overnatning booket

Kørsel booket

Bryllupsrejsen er booket - Thailand januar 2011

Redigeret af Dbrix
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hey... den kjole kan jeg godt genkende! Kan det ikke passe, at du var i tvivl mellem den og en anden? (Jeg tror det er dig, jeg satte nogle billeder ind for)

Velkommen til med din egen tråd! Dejligt romantisk frieri :thumbsupsmileyanim:

Jo i tvivl mellem den og en prinsessekjole og ja det var mig du tryllede lidt for... Nu har jeg eftehånden fundet ud af hvordan man gør....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Dbrix :thumbsupsmileyanim:

Stort tillykke med frieriet! Og må lige istemmme med de andre - siden kan opsluge uanede mængder af din tid. Og så så jeg jo lige at i skal giftes lige i nærheden samme dag som os - vi skal giftes i Hørsholm kirke kl 13.30.

Glæder mig til at følges ad og følge din planlægning.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Dbrix :thumbsupsmileyanim:

Stort tillykke med frieriet! Og må lige istemmme med de andre - siden kan opsluge uanede mængder af din tid. Og så så jeg jo lige at i skal giftes lige i nærheden samme dag som os - vi skal giftes i Hørsholm kirke kl 13.30.

Glæder mig til at følges ad og følge din planlægning.

Tak tak og i lige måde og så satser vi på en smuk dag med fantastisk vejr.

Sad en dag helt opslugt af dette forum og tænkte kortvarigt til mig selv "spørgsmålet er sgu om vi overhoved når at blive gift, manden kan jo ikke komme i kontakt med mig fra nu af og til august 2010, jeg sidder jo altid og snuser rundt herinde".... Og så reflekterede jeg lidt over det og forsøger også at give ham lidt opmærksomhed en gang i mellem ;o)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej og velkommen til dette skønne forum...

Sikke mange smukke smukke ting du har fundet allerede..

I er et super flot par.

Glæder mig til at følge dig.

1.000 tak for de søde ord og generelt tak til alle jer som har budt mig velkommen :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Rigtig meget velkommen til tidsrøveren over dem alle! :hug:

Er helt vild med din kjole :)

Glæder mig til at følge dig fra sidelinien :)

Tak, jeg er også ret vild med den - hihi...

Den skal bare lige lægges ind og jeg glæder mig til at prøve den, når den passer 100% til min figur.... :kiss:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så er sløret bestilt og er du gal, der er "mange" ting man skal tage stilling til, skal det med være med eller uden kam, med mange, medium eller mindre rynker, længde osv.

Og som jeg skrev til Miss-Lena, som jeg har bestilt det hos, så var det slet ikke meningen at jeg skulle have slør, men man har et standpunkt til man tager et nyt.

Nu glæder jeg mig i hvert fald til at se det og håber virkelig at det passer til kjolen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Godt nytår til alle zillaerne ;o)

Lige nu sidder kæresten og arbejder på et udkast til invitationen---- weeeiiiiii - smider et eksemplar ud, når han synes han ikke gider mere...

Det er kun et udkast, men hvem ved om det ender med at blive den....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer