Katja

Katja og Jimmi´s bryllup 4 Juli 2009

101 indlæg i dette emne

Puha ja.. så skete den endelig..

Jimmi var på knæ Juleaften, midt under middagen. :rolleyes:

Her er lidt om vores forberedelser og tanker omkring brylluppet.

Alt det praktiske: Rød = færdig - sort = under udvikling

Borgerlig vielse: Vielsen bliver fortaget af Borgmester Michael Ziegler, kl. 12.00 i vores have

Reception/middag: Forgår i Tåstrup Medborgerhus. - Depositum betalt! Se billede her!

Gæstelisten: Er allerede klar

Invitationer:Færdige! Sendt Se dem her!

Buget: Lagt og klar.

Maden: Kokken og Jomfruen - maden er bestilt

Kagen: Fundet!, laver dekorationen selv Se den her!

Ringe: Er bestilt fra Chanti, kan ses her : Ringe

Kjolen: Er kommet hjem.Se den her

Slør: Det bliver enkelt, købt af en privat.

Sko: Fundet!. Se dem her!

Jimmie´s tøj: Tøjet er købt!

Blomster: Det ville min mor tage sig af og jeg må ikke se buketten før dagen. (Øvøvøv, men godt hun ved hvad jeg vil have)

Frisør: Extensions sat på og frisør kommer på selve dagen og sætter det op.

Makeup: Den klarer jeg selv, da jeg er udd. makeup-artist.

Kørsel: Min farmand og søster og jeg kører sammen. Ungerne og min mor kører med min svoger.

Brudepiger: Min søster, min veninde (naboen), min datter Julie på 7, min steddatter Carla på 5 og vores lille Maia på 1 år nu.

Kjoler til tøserne: Har jeg allerede syet. Mangler bare de sidste små detaljer. (Billede kommer senere)

Pavillioner plus stole under vielse: I tilfælde af regn. Låner vi af min mors veninde!

Bryllupsrejse: Det bliver der ikke noget af. Vi vil hellere være hjemme og hygge med ungerne. Men vi skal i stedet på hotel om natten og hyyyyyygge. Uden børn altså.. fnis

Ønskeliste: Er sendt med invitationerne

Morgengave til Jimmi: Vi er blevet enige om ikke at give morgengaver, men i stedet tager vi ud og spise!

Vi er desuden også gået på kur..Det var vist tiltrængt efter den lange jul og den alt for magelige barsel. :):shooter::pokey::sm:

Har tabt 9kg på 1½ mdr!!

Det var vist alt jeg lige kunne komme på..

Jeg vil selvfølgelig komme med løbende opdateringer..

Glæder mig til også at læse alt om jer andres tidligere eller kommende bryllupper.

Lyse tanker

Katja - den tilkommende

Her er mine piger og et billede af Jimmie og jeg på vores datters navngivningsdag:

post-36413-1231889773.jpg

post-36413-1231889948.jpg

Redigeret af Katja
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Puha.. sad oppe til meget længe i går for at kigge på nogle af de kjoler Sverige har at tilbyde. Jeg er meget til middelalder agtige kjoler og syer selv også en del af slagsen. Men Jimmie ville ikke have at jeg selv syede til brylluppet, han mente det ville stresse mig for meget (det kære væsen, kan jeg andet end at elske ham?).. :rolleyes:

Priserne i Sverige er klart billigere end her i KBH.. Men her er nogle af de kjoler jeg har udset mig til at prøve:

1.

1949.jpg

2.

10007.jpg

3.

11959_F.jpg

4.

11951_A.jpg

Puha.. det var bare fra den ene forretning. Jeg har på fornemmelsen at jeg får min sag for :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh, Katja din bandit. Nu fik du mig også lokket (tilbage) i Bryllupsklar-saksen :sm:

Det blir spændende at følge dig, og jeg kan kun sige WAUW, WAUW, WAUW til de smukke kjoler - du blir så smuk :):pokey:

HAHA.. Du er så skøn Tina..Stort kram til dig..

Og tak, ja nu skal jeg jo lige over og prøve dem først, men tror de vil passe rigtig godt til det jeg har i tankerne..

Kram

Hej Katja :sm:

Velkommen til BK :shooter:

Tillykke med din planlægningstråd og dit forestående bryllup.

Det er nogle rigtig smukke kjoler du har fundet frem. Især nr.1 og nr.2

Håber du får glæde af at være herinde... men PAS PÅ - man bliver hurtigt afhængig :rolleyes:

Mange tak Dorthe. Det er desværre for sent, jeg har ikke en gang været her i 24 timer og har siddet her siden i morges.. :pokey:

Hehe.. men jeg nyder det.. :pokey:

Lyse tanker

Katja

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Katja

Jeg kan se vi skal giftes den samme dato. Det bliver spændende at følge din planlægning, især fordi vi også skal borgerlig giftes. Jeg har haft mange tanker om hvad man kan "tillade" sig når man ikke skal i kirke, men nu er den hvide kjole og sløret købt, og jeg kan se du også skal være hvid brud, dejligt!

Hilsen Louise

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Louise.

Hehe..hvor sjovt.. Ja jeg så at der var nogle stykker mere med dagen også..

Men vi kan da lige snakkes ved, kan være vi kan få nogle gode ideer fra hinanden.

Ja, det var nu ikke meningen fra starten at jeg skulle være hvid bru med slør.. men jeg blev simpelthen så forelsket i sløret og tårerne væltede op i mig da jeg fik det på.

Siden jeg var lille pige havde jeg altid drømt om et langt slør. Så det blev det altså til.. hehe

Det er dette her:

KLIK

Nu skal jeg bare finde kjolen der passer til.. Måske nr. 1 af de kjoler jeg har opsat her, kunne være fin til.. hehe

Vh

Katja

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er helt vildt.. vi har i 1½ uge ventet på svar fra Borgmester Michael Ziegler og jeg har været et nervevrag, han har nemlig ferie i Juli.

Endelig ringede han personligt i dag og vi havde en god snak.

Han har ikke planlagt ferie endnu, så det kunne godt lade sig gøre at han kom og viede os d. 4 Juli, kl 12 :cheerleader3::loveboard:

og det bliver i vores have under pavilioner i stedet for i skoven.. tegning efterfølger senere..

Efter en meget lang gå tur som endte med at vi farede vild og endte et godt stykke inde i Albertslund (så typisk os), måtte vi erkende at romantiske skovlysninger ikke findes i Tåstrup. øvser

Oveni kommer han allerede onsdagen før til en samtale så at han kan lave en personlig tale.

Det er helt vildt...!!

Nu står det fast......

JEG SKAL GIFTES DEN 4 JULI!!!!!!!!!!!! :ilovebryllupsklar::cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

.oO(kunne tude lige nu..troede aldrig jeg ville blive gift. Og så men en jeg elsker højere end noget andet)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op.. jeg har da helt glemt at opdatere herinde.. hihi

Jamen de kjoler jeg havde udset mig var bare helt forkerte...de hang som en sæk kartofler over mig, så den gik ikke.

Nå, men nu skal jeg bestille fra to forskellige firmaer fra Kina og her er kjolerne det er blevet til :

Kjole 1

WD09-0001-HS1395-.jpg

Kjole 2

12283572420.jpg

Så har jeg to at vælge imellem og den jeg det ikke bliver sælger jeg så..

Sløret har også ændret stil, det er blevet mere enkelt og med bitte små similisten på..meget fint (har intet billede)

Invitationerne er også færdige nu billede kommer her:

post-36413-1234428021.jpg

post-36413-1234428030.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
sikke nogle flotte kjoler du har valgt jeg er er spændt på at se dem på :lol:

Det er nogle rigtig flotte enkle invitationer og jeg kan rigtig godt lide dem...

Kh

Anette

Mange tak Anette..

Ja jeg er også meget spændt på dem når de kommer hjem..

:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Katja,

lige et meget forsinket velkommen til :lol:

Sikke nogle dejlige piger i har.. rigtig godt billede af dem..

Næst, øv at kjolerne ikke var som ønskede.. tror mange oplever at drømmekjolen slet ikk er den rigtige når man får den på..

Skal selv ud og prøve første gang om 3 uger, og er virkelig spændt på om min drømmekjole sidder som den skal..

Men god ide at bestille hjem fra Kina, det virker som noget pengepungen godt kan lide i forhold til kjolerne herhjemme i DK, og endnu bedre så bliver de syet specielt efter ens mål.. og rigtig søde kjoler du har valgt.. glæder mig til at se hvilken en det bliver..

Til sidst, rigtig fine invitationer.. simple men rigtig rigtig flotte..

Kæmpe tillykke med det forestående bryllup herfra.. glæder mig til at følge din tråd.. vi skal jo næsten giftes samtidig, så mon ikke vi kan inspirere hinanden undervejs..

:) - Louise

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer