:o)

Morgengaver til brudgom

357 indlæg i dette emne

Hej Piger ..

Jeg er helt lorst hvad den morgengave skal gå ud på, Anders er ikke sådan en flyvsk person, så tror ikke han ville sætte pris på et faldskærms udspring eller sådan noget lign. han har snakket meget om han godt kunne tænke sig at få en køre tur i en hummér, kender desværre bare ikke nogen med sådan en lækker bil, og har ikke kunne finde nogen...

Men nu sidder jeg og er helt tom, og vil så høre hvad i evt. gir jeres man eller om i har jordens bedste ide...

Fortsat god dag- Lena

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har valgt en klassiker; Boudoir-billeder. Det ved jeg at han vil blive helt tosset med!

Hvor "nøgne" de skal være, afhænger af, hvor meget jeg når at tabe mig inden midt i marts, hvor billederne skal tages. Har ikke lyst til at blive foreviget med hængemave og slatne baller :puke: så den står på cykling, step osv. indtil fotograferingen. :balloons:

Har også overvejet om han skal have et par manchetknapper og tilhørende slipsenål. Han har kun nogle gamle arve-manchetknapper fra morfar, så måske han kunne trænge til nogen lidt mere moderne? Og så har han også noget at vise frem. Billederne er kun til ham, ikke til familie og venner.

Redigeret af Ghettognu
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja jeg har også søgt om geniale idéer til manden engang, men jeg fandt ikke rigtig på noget genialt..

Jeg har besluttet mig for, at han skal have nogle boudoir-billeder. Han er helt tosset med mine babser og kan sidde og snakke til dem som var det 2 ansigter.. Så jeg foreviger hans ynglings legetøj.

Desuden så er han jo sømand og væk meget af tiden, så han skal da have noget at kigge på mens han er væk.

:balloons:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også lidt på herrens mark. Jeg har overvejet om han skal have et rigtigt flot ur med en indgravering bagpå, men jeg synes alligevel ikke helt det er det rigtige. Min kæreste er heller ikke den 'flyvske' type, så jeg synes det er lidt svært.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har valgt en klassiker; Boudoir-billeder. Det ved jeg at han vil blive helt tosset med!

Hvor "nøgne" de skal være, afhænger af, hvor meget jeg når at tabe mig inden midt i marts, hvor billederne skal tages. Har ikke lyst til at blive foreviget med hængemave og slatne baller :puke: så den står på cykling, step osv. indtil fotograferingen. :bearhug:

Har også overvejet om han skal have et par manchetknapper og tilhørende slipsenål. Han har kun nogle gamle arve-manchetknapper fra morfar, så måske han kunne trænge til nogen lidt mere moderne? Og så har han også noget at vise frem. Billederne er kun til ham, ikke til familie og venner.

Ej det lyder bare som en rigtig godt gave - hvor får dem lavet henne og hvad skal du betale for det.

Jeg vil give min kommende mand en tur til Paris - han har talt om at vi skulle tage dertil i de 5 år vi har været sammen, men vi har ALDRIG været der endnu.... Så det håber jeg at han bliver glad for. :balloons:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har valgt en klassiker; Boudoir-billeder. Det ved jeg at han vil blive helt tosset med!

Hvor "nøgne" de skal være, afhænger af, hvor meget jeg når at tabe mig inden midt i marts, hvor billederne skal tages. Har ikke lyst til at blive foreviget med hængemave og slatne baller :puke: så den står på cykling, step osv. indtil fotograferingen. :super:

Har også overvejet om han skal have et par manchetknapper og tilhørende slipsenål. Han har kun nogle gamle arve-manchetknapper fra morfar, så måske han kunne trænge til nogen lidt mere moderne? Og så har han også noget at vise frem. Billederne er kun til ham, ikke til familie og venner.

:balloons::bearhug::)

Ej det lyder bare som en rigtig godt gave - hvor får dem lavet henne og hvad skal du betale for det.

Jeg vil give min kommende mand en tur til Paris - han har talt om at vi skulle tage dertil i de 5 år vi har været sammen, men vi har ALDRIG været der endnu.... Så det håber jeg at han bliver glad for. :super:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:balloons::bearhug::)

Ej det lyder bare som en rigtig godt gave - hvor får dem lavet henne og hvad skal du betale for det.

Jeg vil give min kommende mand en tur til Paris - han har talt om at vi skulle tage dertil i de 5 år vi har været sammen, men vi har ALDRIG været der endnu.... Så det håber jeg at han bliver glad for. :super:

Det er hos Vibeke Bork - Det Kreative Fotografi i Ballerup.

Fotosession og 8 billeder i album koster 1345,- kroner. Det er i hvert fald halv pris i forhold til de andre jeg har kigget på, og jeg kan ikke se synderligt forskel i resultaterne.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har I tilgengæld forslag under 1000? :)

Hej! :super:

Jeg har set et par steder, hvor boudoir-billeder koster under 1000 kr. men det er i Nordjylland (og så vidt jeg kunne se, var kvaliteten fin), men der må da også være nogen andre steder i landet...???

Ellers kunne du jo give ham/jer et ophold på en romantisk herregård/slot/kro et sted i Danmark. Det koster vist fra ca. 1000 kr og opefter, men det er da værd at undersøge :td: jeg synes det er superromantisk :super:

Men jeg har nu også selv svært ved at finde på noget. Jeg overvejer meget et ur med en indgravering bagpå, men jeg har da også tænkt på boudoirbilleder... Jeg synes det er super svært... :balloons:

:bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også meget på bar bund

Min kæreste har ur og er slet ikke til smykker.

Men er heller ikke til dyre biler eller helikopter, vi er i gang med at bygge hus og det er det eneste der interesserer ham i øjeblikket.

Vi skal ikke på bryllupsrejse fordi vi er igang med huset, havde overvejet, at overraske

ham med en miniferie til Rom eller Paris men tror han vil sige vi skal bruge pengene på huset istedet.

De eneste hint han er kommet med er "du kan bare forære mig et hjørneskab til køkkenet" :bearhug:

Ideér bliver modtaget med kyshånd :balloons:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Piger ..

Jeg er helt lorst hvad den morgengave skal gå ud på, Anders er ikke sådan en flyvsk person, så tror ikke han ville sætte pris på et faldskærms udspring eller sådan noget lign. han har snakket meget om han godt kunne tænke sig at få en køre tur i en hummér, kender desværre bare ikke nogen med sådan en lækker bil, og har ikke kunne finde nogen...

Men nu sidder jeg og er helt tom, og vil så høre hvad i evt. gir jeres man eller om i har jordens bedste ide...

Fortsat god dag- Lena

Hejsa vil da lige sige at inde på www.exprise.dk kan han få en hummer tur den koster 2.500 kr. det er måske en mulighed når han nu godt kunne tænke sig det.

Hilsen Maja

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har aftalt at finde gaver for max 500 kr, men jeg tror han skal have en halskæde (vedhæng med lædersnor) fra Dyrberg/Kern herresamling, de har nogle rigtig fede ting :balloons:

Den koster godt nok 700-800 kr, men det går nok.

Ville gerne have givet ham noget han kunne have altid, men han skal også have nogle manchetknapper, som jeg designer sammen med en vi kender der er smykkedesigner, så det vil da i hvert fald være et specielt minde :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg gav min mand et lækkert ur. På lænken blev der graveret "Din for evigt". Ville egentlig gerne have haft datoen med, men min mand indleverede uret, og datoen mente han tilsyneladende ikke var vigtig. Ej heller mit navn. Reelt kan uret jo være fra hvem så helst :balloons:

Charlotte

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Piger ..

Jeg er helt lorst hvad den morgengave skal gå ud på, Anders er ikke sådan en flyvsk person, så tror ikke han ville sætte pris på et faldskærms udspring eller sådan noget lign. han har snakket meget om han godt kunne tænke sig at få en køre tur i en hummér, kender desværre bare ikke nogen med sådan en lækker bil, og har ikke kunne finde nogen...

Men nu sidder jeg og er helt tom, og vil så høre hvad i evt. gir jeres man eller om i har jordens bedste ide...

Fortsat god dag- Lena

Hejsa vil da lige sige at inde på www.exprise.dk kan han få en hummer tur den koster 2.500 kr. det er måske en mulighed når han nu godt kunne tænke sig det.

Hilsen Maja

Kæreste Maja..

Mangen tak for dit hint, meeen det er lidt svært at få presset Horsens ind under kbh´s amt :bearhug:

:balloons:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er også meget på bar bund

Min kæreste har ur og er slet ikke til smykker.

Men er heller ikke til dyre biler eller helikopter, vi er i gang med at bygge hus og det er det eneste der interesserer ham i øjeblikket.

Vi skal ikke på bryllupsrejse fordi vi er igang med huset, havde overvejet, at overraske

ham med en miniferie til Rom eller Paris men tror han vil sige vi skal bruge pengene på huset istedet.

De eneste hint han er kommet med er "du kan bare forære mig et hjørneskab til køkkenet" :)

Ideér bliver modtaget med kyshånd :bearhug:

Uha trode lige at jeg havde lavet et indslag i søvne, holde op hvor det lyder som vores hverdag... :super:

:balloons:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er også meget på bar bund

Min kæreste har ur og er slet ikke til smykker.

Men er heller ikke til dyre biler eller helikopter, vi er i gang med at bygge hus og det er det eneste der interesserer ham i øjeblikket.

Vi skal ikke på bryllupsrejse fordi vi er igang med huset, havde overvejet, at overraske

ham med en miniferie til Rom eller Paris men tror han vil sige vi skal bruge pengene på huset istedet.

De eneste hint han er kommet med er "du kan bare forære mig et hjørneskab til køkkenet" :)

Ideér bliver modtaget med kyshånd :bearhug:

Uha trode lige at jeg havde lavet et indslag i søvne, holde op hvor det lyder som vores hverdag... :super:

:balloons:

Ja, det er lidt frygteligt at man ikke engang kan finde på en genial idé til sin

elskede :bask:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, det er lidt frygteligt at man ikke engang kan finde på en genial idé til sin

elskede :bask:

Hehe hvis vi havde vundet et par mil. i lotto så var der nok ikke nogen problemer... Tror han får et navneskilt af mig , han har lige indgået forlig med mig om hvad han skal ha på af tøj, da han ellers var modstander af det jeg godt kunne tænke mig det var*G*.. Men nu må jeg bestemme og så skal jeg også ha hans efter navn*gggg*, så mon ikke det var en ide, håber ikke sådannet noget skit er al for dyrt :balloons: ... Skal du ha din kommene mands navn?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej :balloons:

Jeg har tænkt mig at give min kommende et ur. Han har fablet om det ur de sidste mange år, så det er helt sikkert det han skal have. Helt an på prisen på uret, så har jeg også tænkt mig at købe et "bamsebrudepar". Jeg har set, at nogle har det som avatarbillede, hvis ikke I lige ved hvad jeg mener... Der er jo syet dato og navne i, hvilket jeg synes er rigtigt sødt :loveshower:

Held og lykke med jagten

:bearhug: Mia

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

[quote name=:super:)' date='Jan 23 2007, 19:0 PM' post='426348]

Ja, det er lidt frygteligt at man ikke engang kan finde på en genial idé til sin

elskede :bask:

Hehe hvis vi havde vundet et par mil. i lotto så var der nok ikke nogen problemer... Tror han får et navneskilt af mig , han har lige indgået forlig med mig om hvad han skal ha på af tøj, da han ellers var modstander af det jeg godt kunne tænke mig det var*G*.. Men nu må jeg bestemme og så skal jeg også ha hans efter navn*gggg*, så mon ikke det var en ide, håber ikke sådannet noget skit er al for dyrt :balloons: ... Skal du ha din kommene mands navn?

Jeps, der var ingen vej udenom :baa: Jeg er også ved at ingå forlig med ham om tøjet :bearhug: Det kunne da være en meget sød ide med navneskiltet til september hvor vi jo skal vies, er vores hus forhåbentligt ved at være færdigt :whistle: så det kan da være jeg stjæler din idé :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså med fare for at fornæme nogens følelser... så tror jeg altså det er ret nemt at finde "gaven" til sin elskede hvis man kender ham godt... vi ved jo som regel hvad de kan li' og ikke li' http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blush.gif Er han til faldskærmsudspring eller smykker? Kan han li' erotiske billeder (hvem kan ikke det :biggrin: ) Jeg tror vi bliver lidt overvældet af den der følelse "Det er MORGENGAVEN" og det skal være vigtigt og noget man kan gemme/være nostalgisk omkring... men de færreste mænd er så nostalgiske...

Min sagde f.eks. "kan du ikke bare give mig den rejse til Portugal, som jeg har bestilt?"

:baa: Nej det har jeg ikke lyst til når DU selv har bestilt..... -HAHA- Men jeg ved til gengæld at han er vild med "nøgenbilleder" og han er glad for smykker... Han ku' os tænke sig en tur i en rally-bil og han er osse vil med amerikaner-biler... så der er nok at vælge imellem... MEN HVAD skal jeg dog vælge... det er det som er svært ik'?? :bearhug:

Egentlig tror jeg han er ret ligeglad... men han ved godt at det betyder noget for mig... både at give, men os' at få!!!

Ja det var bare nogle tanker jeg gjorde mig da jeg læste denne tråd.... :balloon:

-HAHA-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså med fare for at fornæme nogens følelser... så tror jeg altså det er ret nemt at finde "gaven" til sin elskede hvis man kender ham godt... vi ved jo som regel hvad de kan li' og ikke li' -HAHA- Er han til faldskærmsudspring eller smykker? Kan han li' erotiske billeder (hvem kan ikke det :toot: ) Jeg tror vi bliver lidt overvældet af den der følelse "Det er MORGENGAVEN" og det skal være vigtigt og noget man kan gemme/være nostalgisk omkring... men de færreste mænd er så nostalgiske...

Min sagde f.eks. "kan du ikke bare give mig den rejse til Portugal, som jeg har bestilt?"

:baa: Nej det har jeg ikke lyst til når DU selv har bestilt..... :bearhug: Men jeg ved til gengæld at han er vild med "nøgenbilleder" og han er glad for smykker... Han ku' os tænke sig en tur i en rally-bil og han er osse vil med amerikaner-biler... så der er nok at vælge imellem... MEN HVAD skal jeg dog vælge... det er det som er svært ik'?? :balloon:

Egentlig tror jeg han er ret ligeglad... men han ved godt at det betyder noget for mig... både at give, men os' at få!!!

Ja det var bare nogle tanker jeg gjorde mig da jeg læste denne tråd.... :biggrin:

-HAHA-

Du har sikkert også ret, men nu er jeg ikke til at stå og lave sådannet nogle billeder da jeg vil være sikker på at der ikke er andre der ser mig, så det er jo udelukket allerede der.. Når jeg spørger "manden" siger han jamen ikke noget, jeg har jo hvad jeg skal ha.. og han er hverken til smykker eller faldskærms udspring... såå... http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bunny_4.gif

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er også meget på bar bund

Min kæreste har ur og er slet ikke til smykker.

Men er heller ikke til dyre biler eller helikopter, vi er i gang med at bygge hus og det er det eneste der interesserer ham i øjeblikket.

Vi skal ikke på bryllupsrejse fordi vi er igang med huset, havde overvejet, at overraske

ham med en miniferie til Rom eller Paris men tror han vil sige vi skal bruge pengene på huset istedet.

De eneste hint han er kommet med er "du kan bare forære mig et hjørneskab til køkkenet" :bearhug:

Ideér bliver modtaget med kyshånd -HAHA-

Hejsa,

Hvad med en eller anden lækker design-sag til huset, det ville i hvert fald falde i god smag herhjemme -HAHA-

Min gemal har lige fået nyt ur i 40 års gave, så den ide er røget. Ellers tænker jeg i teknik - f.eks. en pda eller lign (sej telefon ?) eller en aktivitetstur, som han ville elske (formel 1, rally, helikopter, han er til det hele).

Jeg synes der er meget inspiration at hente i mandebladene - f.eks. euroman. Måske en idé ?

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/balloons.gif kh Louise

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer