Guest Cherine

Jeanne og Anders´ bryllup 070707...

246 indlæg i dette emne

Jeg har ellers været ret aktiv her på BK i lang tid, men har ikke fået taget mig sammen til at få lavet en planlægning..

Men nu har jeg siddet og kigget i jer andres, og nu vil jeg også have én.. :)

Jeg starter lige med at fortælle lidt om mig selv og min familie

og så kommer der billeder bagefter.. Dem er vi jo vilde med. -HAHA-

Jeg hedder Jeanne og er 25 år gammel. Jeg bor i Slagelse med min kommende mand Anders, 26 år, og mine 3 børn. Benjamin 2001, Lucas 2005 og Sara 2006..

Lige for tiden går jeg hjemme med Lucas og Sara, men det er slut fra næste måned af, de starter i dagpleje og jeg starter i skole til januar..

Anders læser til misbrugsvejleder og er færdig til sommer..

Nok for nu..

Billedtid!!!! :bearhug:(y):(

Redigeret af Cherine
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Cherine

Tillykke med at du nu har fået din egen planlægningstråd :(

Jeg anede lige chancen for at være den første til at skrive til dig (y) Glæder mid til at følge din planlægning og til at se billeder

:bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi holder vores bryllup i råhvid, lilla og guld..

I dag har vi købt:

Lys (lilla)

Middagsservietter (lilla)

Frokostservietter (blomstret lilla)

Guldglimmer til at drysse på bordet (irriterende ik?) :bearhug:

Udover det har jeg købt små lilla stofroser i søstrene grene

til også at lægge på bordene..

4,60,- pr pose og jeg tror der er omkring 25-30 i hver pose. Billigt ik?

Jeg købte 11 poser..

Er jeg lidt tidligt ude??? (y)

Jeg kan bare godt lide at have styr på tingene.. Frygt for at glemme noget osv..

Redigeret af Cherine
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal forresten have hvide duge..

Så har jeg købt guldmellemlægsservietter, men jeg kunne kun få 42 (spotvare i Netto), så nu går jagten ind for at finde ca 20 mere.. (De havde dem ikke i Bilka, Kvickly eller i nogen andre Nettoer) (y) Finder jeg dem ikke så har jeg lige spildt 140 kr.. :bearhug:

Det går nok.. Småpenge i forhold til hvad sådan et bryllup koster..

Vores budget startede på 75000, men jeg er blevet nødt til at lave en opsparing ved siden af, så jeg når at spare 10000,- op og de skal også nok blive brugt.. :carrot:

Vi skal på bryllupsrejse i Bulgarien

Blue star majestic

Er det lige luksus??

Og så er det bare skidebilligt i Bulgarien...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har bestilt tid til at få sat hår, lagt make-up og lavet negle hos beautyboxen i Slagelse.

De har en brudepakke til 1600,- der indeholder: Håropsætning, make-up og neglepåsætning. Udover det får jeg prøveopsætning, prøvemake-up, 1 lipgloss og en hårspray i taskestr..

Man kan også få en stor brudepakke. Den indeholder det samme som min + : ansigtsbehandling og egen hjælper i egen kabine inden man skal i kirke. 2800,-

Anders skal derned og have en pedicure.. 300,-

Deres hjemmeside: skoenhed.dk

Redigeret af Cherine
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mine 3 børn og mine 2 søstre skal være brudebørn/piger..

Benjamin og Lucas skal have sorte smokinger på med lilla butterflies..

Sara, Maibrit og Louise skal have lilla kjoler på.. Vi skal ned og prøve en kjole til Maibrit i morgen som der er én der har til salg herinde..

Et billede af min brudebuket (tyvstjålet herindefra) :bearhug:

Den skal så bare være med lilla roser i stedet..

post-22015-1162917025.jpg

Redigeret af Cherine
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

okeey i er kommet meget langt... :bearhug:

brudebuketten er er faktisk også den jeg har valgt bare med hvide blomster. lidt sjovt..

og ja kirken er så smuk..

og hvor er jeg glad for det ikke er om vinteren vi skal gå op af trappen til kirken har set et par stykker glide, det ville være såå træls hvis man gjorde det..

-mari@

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal holde festen i danseskolen lokaler..

Der er en dejlig stor terasse til med havemøbler..

Jeg kan ikke lige få lagt billede ind af det, selvom jeg har masser fra barnedåben som vi også holdte der. Men dem kan jeg ikke lige redigerer små nok.. Desværre..

Vi har bestilt Thopper musik.. Han hedder Thomas og spillede også til min brors konfirmation.. Han er enormt underholdende. Snakkede igennem middagen til min far, hans kæreste og min bror.. Lavede sjov osv..

Mellem hovedret og dessert fandt han så sin guitar frem og spillede nogle af sine hjemmelavede, småsjofle sange.. Lige os.. :bearhug:

Og så sørgede han for at alle gæster fik noget motion.. Op og ned og stå og en masse fællessang.. Det er lige noget for os og vores familier..

Han koster 4000,- i 8 timer.. Billigt..

Bagefter skal vi have en jukebox, som bliver indstillet i forvejen (nix pille for gæsterne) og så skal der festes læs:druk

Redigeret af Cherine
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer