sara-rasmussen

Sara og Brian... 15. september 2007

276 indlæg i dette emne

Hej...

Jeg er forholdsvis ny på siden, så vil gerne starte med at fortælle lidt om mig selv...

Jeg hedder Sara og er 24år.. Min kæreste hedder Brian og er 27år. Vi fik den 21,juni den mest fantstiske dreng ved aks 17 dage over tid, men helt sikker værd at vente på. Han hedder August!!

Brian og jeg havde først arrangeret bryllup d. 12. august 2006, men jeg blev gravid, var arbejdsløs og måtte derfor ikke gifte mig, da min mand så skulle forsørge mig under barsel, hvilket vi ikke havde råd til, så brylluppet er blevet udskudt til efter endt barsel- Så nu skal vi giftes 18.08.07...

Vi har ikke planlagt så meget endnu... Dvs. vi har selvfølgelig talt en masse om hvad vi gerne vil, men vi venter svar fra præsten, om der er tid til os... Før er der ingen grund til at arrangere sted og uden sted ved vi ikke om vi skal sørge for mad- eller om vi finder et sted med alt inkl.

Redigeret af sara-rasmussen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan mødtes vi!!

Jeg var sommerferie i Bulgarien i 2002 med tre andre venner... Vi meldte os på pubcrawl, da det egentligvar ideen med hele ferien... Fest og farver!!!

Min veninde og jeg kommer i snak med tre sønderjyder ved første pub- Jesper, Brian og Per. Vi snakker lidt, men ikke noget særligt!

Ved sidste discotek, hvor vi skulle tilbringe resten af natten...

Min vendinde og jeg støder igen ind i de tre gutter fra Sønderjylland og Jesper spørger- om jeg ikke lige gider passe på ham der- han peger på Brian!!

Det kan jeg da godt!! :blushsmiley:

Der går ikke ret længe før vores hænder mødes- og derefter vores læber... Jeg var solgt!!!

Det var om søndagen!

Torsdag er vi sammen igen- og jeg er smask forelsket... Vi aftaler, efter at have tilbragt natten samen, at vi skal mødes igen om aftenen, da det er vores sidste aften i Bulgarien..

Brian kommer ikke- jeg er knust.. Nåede hverken at få adresse eller telefonnummer!! :oops:

Jeg kommer hjem far ferie- og kan ikke få ham ud af mit hoved, men hvordan skulle jeg nogensinde kunne få fat i ham??

Jeg spørger alle jeg kender om ikke de har en god idé... Vi er ude i, at jeg skal ringe til rejsebureauet og sige jeg er gravid, men det er måske lige drastisk nok...

efterlyse ham i de sønderjyske lokalaviser- jeg er virkelig desperat!!!

Det ender med, at jeg ringer til rejsebureauet og spørger om jeg må få hans nummer... Jeg vidste hvad hans hotel hed og at han hed Brian.. De måtte jo selvfølgelig ikke udlever telefonnummer... Så røg det ud af munden på mig, at han havde glemt sine nøgler hos mig, og at jeg gerne ville sende dem til ham :blush:

Den unge fyr i den anden ende af røret smågrinede- han vidste vist godt at jeg var på dybt vand...

Han tilbød, at jeg kunne sende nøglerne til dem- og så ville de sende videre- og hvis jeg ville kunne jeg jo sende et brev med!!! :loveshower:

Okay!! tænkte jeg... Hvad dælen skulle jeg skrive, og ville han mon kontakte mig??

Jeg sendte brevet af sted- og havde mange sommerfugle i maven..

To dage senere tikkede der en besked ind fra Brian- han havde også tænkt på mig :angry:

Vi mødste ugen efter- 10 måneder senere i 2003 rykkede han til Nordsjælland i min lejligjhed. November 2003 smed jeg p-pillerne, april 2004 købte vi hus, juni 2005 friede Brian, oktober 2005 blev jeg gravid, juni 2006 fik vi en dejlig dreng- og August 2007 skal vi GIFTES!!! :loveshower:

Redigeret af sara-rasmussen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har to store ønsker til vores bryllupsfest... Vi vil gerne have et sted med overnatning, da hovedparten af vores gæster kommer fra Jylland

Sankt Helene

Bymosehegn

Redigeret af sara-rasmussen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

JUBIIIII... Jeg har lige modtaget en mail fra præsten i Tibirkesogn...

Vi har fået tid i Tibirke kirke d. 18. august 2007 kl. 13.00

Jeg er bare så lykkelig!!! :loveshower:

Redigeret af sara-rasmussen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej og velkommen til....

Glæder mig til at følge din/jeres planlægning... :blush:

Selv bor vi i frederiksværk, men skal giftes på bornholm den 11-11-06

Stort knuzz fra snegris

:angry:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Stort tillykke og hjertlig velkommen her til BK. Som du sikkert allerede ved, bliver man hurtigt afhængig af et her forum...

Glæder mig til at følge din planlægning, og måske kan vi hjælpes lidt ad. Vi skal nemlig også giftes til sommer :angry:

Kiggede lige på Skt Helene - det ser super lækkert ud. Har du nogen ide om, hvordan priserne er. Det er ikke just noget, de praler med på hjemmesiden - hvilket muligvis er et dårligt tegn...

Redigeret af Louiseh79
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Og stort STORT velkommen her på Bk :angry:

Dejligt at der kommer nye ind og ser hvad vi er.. det er bare en kanon side.. og lur mig om du ikke også kommer til at holde af siden.

Sikke en skøn måde I mødtes på.. og tja, når kærligheden er der.. så kan man gøre ting som bagefter ik kan andet end smile og grine ad.

Velkommen :blush::oops:

Glæder mig til følge med i tråden

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan også ret godt lide denne model fra Denne butik. Jeg er meget i tvivl om, om det skal være med eller uden ærmer... Syntes ikke helt jeg har overarme til bare skuldre, men på den anden side kan det blive meget varmt i august...

Det er helt sikkert det skal være uden slør- for det er bare ikke mig!!!

post-15786-1159036904.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

TIDSPLAN

12.30- Min søster og jeg bliver hentet hjemme hos mig, og bliver kørt til kirke...

13.00- Vielse Tibirke kirke :loveshower:

14.30-17.30 Reception (Ved feststedet)

18.00- Vi går til bords- forret

20.00- Hovedret

22.00- Dessert

Det er selvfølgelig ca. tider, da vi ikke ved hvor meget underholdning der vil være undervejs!!!

Men ser det rimeligt ud i jeres øjne???

Redigeret af sara-rasmussen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lidt praktisk...


*Min søster skal følge mig op ad gulvet, da jeg har mistet begge min forældre.

*Min kærestes bror skal være forlover

*Min veninde Cille skal sætte mit hår og lægge make up (Har ikke lige spurgt hende endnu)

*Min gode ven Morten Resen skal være toast master

*Min veninder Charlotte og Camilla skal hjælpe med invitationer, bordkort, menukort osv...

*Min søster, som er i lære som blomsterdekoratør skal stå for alt mht, blomster... Hun er bare SÅ dygtig!!!

*Vores god ven Morten skal sørge for musik og musikalsk underholdning til receptionen!!
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Sara

Jeg faldt lige over en tråd mere, hvor du udtrykker bekymring om hvorvidt du kan bære en halterneck. Vi er jo samme størrelse over barmen, og kom lige i tanke om at alle de kjoler jeg prøvede med stropper eller ligende satte han (ekspedienten) omkring nakken på mig, og det havde faktisk en utrolig slankende effekt på mig. Jeg tror mere du skal passe på at selve halternecken ikke fylder for meget, og får dig til at se kompakt ud omkring barmen. Tilgengæld havde jeg problemer med, at den type kjoler ofte havde en lige afslutning, der sad lidt for langt nede ad ryggen. Det gav mig næsten rygdeller, når jeg skulle bevæge mig i dem.

Anja

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Sara

Jeg faldt lige over en tråd mere, hvor du udtrykker bekymring om hvorvidt du kan bære en halterneck. Vi er jo samme størrelse over barmen, og kom lige i tanke om at alle de kjoler jeg prøvede med stropper eller ligende satte han (ekspedienten) omkring nakken på mig, og det havde faktisk en utrolig slankende effekt på mig. Jeg tror mere du skal passe på at selve halternecken ikke fylder for meget, og får dig til at se kompakt ud omkring barmen. Tilgengæld havde jeg problemer med, at den type kjoler ofte havde en lige afslutning, der sad lidt for langt nede ad ryggen. Det gav mig næsten rygdeller, når jeg skulle bevæge mig i dem.

Anja

Tak fordi, du lige tænkte på mig :iloveyou:

Det havde jeg da ikke lige tænkt over, det med rygdeller... Jeg må vist hellere få bestilt tid til at prøve kjole snart, så jeg ved hvad jeg skal gå efter!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv, har lige modtaget mail fra vores to foretrukne feststeder- og de har ikke plads til os :iloveyou:

Umiddelbart ved jeg ikke hvad jeg skal gøre..

Bymose ville se om de kunne rykke det selskab der har booket sig ind til et mindre lokale, da det ikke var så stort et arrangement.. De ville vende tilbaeg i næste uge!!!

Nu er spørgsmålet bare om vi skal rykke datoen for vores bryllup... Der er nemlig plads til os senere...

Nu må vi se hvad der sker... Det er bare en dato- ikke noget af betydning som sådan, så det er ikke jordens undergnag hvis datoen skal rykkes lidt frem!!! Men nu var den jo sat :hug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æv med feststedet - jeg håber de får plads til jer alligevel!! :bearhug:

18.30- Vi går til bords- forret

19.30- Hovedret

Mht. jeres tidsplan vil jeg sige, at der er alt for lidt tid sat af til forret - 1 time fra I har sat jer til bords, og til I går i gang med hovedretten, tror jeg slet ikke slår til! :super:

Men hvor er du ellers nået langt med det hele - glæder mig til at følge din videre planlægning! :loveshower:

Redigeret af Lena2007
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

18.30- Vi går til bords- forret

19.30- Hovedret

Mht. jeres tidsplan vil jeg sige, at der er alt for lidt tid sat af til forret - 1 time fra I har sat jer til bords, og til I går i gang med hovedretten, tror jeg slet ikke slår til! :bearhug:

Det må jeg hellere få rettet med det samme... Er en halv time mere nok??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer