Guest ulla

Har I set flotte storby-bryllups-fotos??

20 indlæg i dette emne

Hej :bearhug:

Er der nogen af jer, der er faldet over flotte bryllupsfotos, taget inde midt i en (stor)by??

Vi har ikke tid til at køre ud til "naturen" og tage fotos på dagen, så jeg vil blive RIGTIG glad for lidt inspiration til flotte og checkede fotos - med mindre smuk baggrund. Vi vil heller ikke have taget billederne i studie. De må gerne være lidt alternative og "rå" i stilen

HJÆLP!!

:cowsleep:

Ulla

Redigeret af ulla
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der var én herinde sidste år, der fik taget billeder i en gammel nedlagt lagerbygning. Det er de fedeste bryllups-billeder, jeg nogensinde har set, meget "rå" billeder. Billeder taget op ad rå beton-vægge, lidt faldefærdige murstensvægge, imellem søjler, og i den dur. De var for fede!!! Men jeg kan selvfølgelig ikke huske, hvad hun hed, og har heller ikke gemt nogen af dem.

boltensfoto.dk har taget nogle bybilleder, der er ok flotte, men det er i mørke, så det hjælper jo nok ikke så meget.

Held og lykke med projektet - lyder fedt.

Rasmines

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hei Ulla!

Jeg synes fotografen vi brukte er utrolig flink til å fange vakre øyeblikk på film selv om omgivelsene bildene blir tatt i ikke er like vakre. Vi brukte blant annet en grå murvegg som bakgrunn til noen av våre egne bilder, men jeg synes de ble flotte likevel.

Her er et lite knippe:)

post-10698-1146483757.jpg

post-10698-1146485496.jpg

Redigeret af Brudseptember
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer