yndlings-Lea

Vores gæstebog

22 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Lea den er supersmuk - ligesom alt det andet du har lavet. Wauv siger jeg bare :heppe:

:) Rikke

Tak Rikke. Faktisk er det Jan, der bør få æren. -Det er ham, der har fundet bogen i Randers Regnskov. Jeg har bare klistret de sædvanlige billeder på... :super:

:)

0

Del dette indlæg

Hej Lea

hvor er det bare kreativt fundet på ........ :heppe:  :heppe:  til jer begge to ....den er super flot

Hej Lea

Hvor er den bare  :super: smuk - som alt andet du rør ved er den bare så gennemført :)

Tak søde piger! -I er fandme søde!

:super:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Lea...

Jeg er imponeret!!! Hold da op hvor er den fin!!! Lige min stil faktisk, jeg må sige, at du har formået at få det til at se dejlig hjemmelavet, men absolut "fancy" ud samtidig - jeg bøjer mig i støvet!!!

Kathrine :)

0

Del dette indlæg

SÅDAN JAN !!!

Sikke en kreativ og SUPER DUPER kæreste, du har.

Mit råd til dig: GIFT DIG MED HAM

Virkelig flot gæstebog. Man MÅBER i stuen i Vanløse

Tak skal du ha...jeg skal viderebringe roserne til Jan :) -Og jow...jeg tror sg, at jeg følger dit råd, og gifter mig med ham :hjerte:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Lea...

Jeg er imponeret!!! Hold da op hvor er den fin!!! Lige min stil faktisk, jeg må sige, at du har formået at få det til at se dejlig hjemmelavet, men absolut "fancy" ud samtidig - jeg bøjer mig i støvet!!!

Kathrine :super:

Mange tak :) Jeg har gået i lang tid og kigget efter den heeeelt rigtige bog. Og da Jan så fandt den, var der ingen tvivl....og at klistre de tre billeder på, var jo ingen sag.

0

Del dette indlæg

Hej Lea! :super:

Du er godt nok meget kreativ - og sikke et flot resultat!

Jeg har efterhånden set de brugte billeder nogle gange i dette forum - håber du kan hjælpe mig, da jeg meget gerne vil vide, hvor jeg kan finde dem...

:) fra brudebørn

Tak skal du ha :)

Billederne findes næsten kun i MEGET beskyttede filer på nettet. Mit råd til dig, er at finde dem som postkort i Illum eller Magasin, og så scanne dem ind.

:super:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Lea,

hvorfor overrasker det ikke mig at det er blevet flot som alt andet du har lavet.

Super flot og :) til jer begge to - til ham for fundet og dig som klisterer.

I er en god team!!!!!

:) Sandra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan jo kun give de andre tøser ret  -HAHA-

Super fin gæstebog, i har fået lavet jer  :)

:boohoo:

Hej Lea,

hvorfor overrasker det ikke mig at det er blevet flot som alt andet du har lavet.

Super flot og  :boohoo: til jer begge to - til ham for fundet og dig som klisterer.

I er en god team!!!!!

-HAHA- Sandra

hvold da op hvor er den flot! :heppe: gennemført og perfekt som alt du rører ved  :boohoo:

Endnu en gang er jeg dybt imponeret... Du er simpelthen så kreativ og en stor inspirations kilde for os alle...

1000 tak piger. Jeg havde søreme slet ikke fået svaret på al jeres ros :) Men jeg bliver sg så glad af at læse det...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer