dani01

Hjælp jeg er i vildrede

12 indlæg i dette emne

åh nej åh nej åh nej ... :cheerleader3:

kan simpelthen ikke vælge ringe.

Vi har en 4 par vi kigger på, men jeg ved slet ikke hvilke. jeg kan lide dem alle, men dete r ålstå ogs¨nogle hampre priser synes jeg. 15.000 - 21.000 kr pr sæt.

Vil i hjælpe? sig jere mening om ringene - har i evt. set nogle lignende, måske billigere?

Måske kan det inspirere min beslutning. Den jeg bedst synes om er billede 1, men den koster altså også 21.000!!! snøft snøft snøft. Hvorfor vinder jeg ikke i lotto!

Det er disse par vi kigger på:

De bliver alle i rødguld. ( det ene par er lovedesign fra bræmer , men forestil jer billide 1(herreringen) samme opdeling, bare smal del i madten og bred yderst, og en sten i hver ringdel på skrå)

post-30228-1204291816.jpgpost-30228-1204291809.jpgpost-30228-1204291801.jpg

please hjælp :cheerleader3:

Redigeret af dani01
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan godt forstå at priserne er så høje. Det er nogle store ringe I har kig på. De er alle flotte på hver deres måde men jeg kan bedst lige designet på dem i midten. Vi kom også af med flere penge end vi havde regnet med, men da vi jo satser på at skulle gå med dem resten af livet, blev vi enige om at det var ok. God "jagt" på lige netop jeres ringe.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:rolleyes::cheerleader3: :carrot:

Har siddet hele dagen igår og undersøgt ringe, holdt dem op mod hinanden(billederne selvfølgelig) "diskuteret" med kæresten, sukket, sukket og sukket. Men helt klart udelukket nr. 3.

Jeg er stadig helt vild med nr. 1, men min kæreste kan ikke lide dem, måske for meget bling i min - men det er jo også mig der skal have den på. Men vi er begge enige om nr. 2 i gult guld.!!!! jubii jubii :thumbsupsmileyanim:

Og ja tak, har skrevet lidt med irishbride og fået hjælp og afklaret spørgsmål ang. maidor. Det er jo åbenbart hendes ringe jeg er faldet for, hehe, selvom jeg fandt dem på en dansk hjemmeside først. sjovt.

Men er så glad at jeg nu endelig kan holde op med at kigge på vinduer og hjemmesider.

Så venter bare på svar fra maidor. er så spændt. - bare øv med dansk told og moms!!! dumme DK.

men ringene (dameringene i gult guld ser således ud: theshe har fået dem lavet også - SÅÅÅÅÅ smukke

post-30228-1204365814.jpg

har helt ondt i maven og kinderne af at smile :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer