Guest Pullen

Kim Casali

25 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg ved ikke om den er helt tilladt, men man kan rent faktisk godt ændre de engelske "love is..." til dansk.

Med en del teknisk hjælp fra min bror fik jeg lagt dem over i paint og oversat til dansk. Det lykkedes da egentlig meget godt, hvis jeg selv skal sige det.

Hvad siger I??

post-23637-1169677799.jpg

post-23637-1169677813.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

ÅÅåååhhh... Hvor jeg dog bare ELSKER de tegninger!! Mine forældre har en af dem hængende på deres opslagstavle, og den er gulnet og laset - men de har haft den siden de mødte hinanden. Et gammelt avisudklip :cheerleader3:

Hver gang jeg ser de søde tegninger, tænker jeg på den kærlighed som mine forældre har kunnet holde i live i over 30 år. Så jeg har selvfølgelig gemt alle de søde tegninger som I har lagt i denne tråd, og TAK for dem :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Herligt.... De er bare så søde!

Vi skal have reception i haven med buffet og uden bordplan m.m. hvorfor der også kun skal være duge og blomster på bordene. Nu var det så jeg tænkte at lave små røde karton kort med "Kærlighed er....." på den ene side og et af de super flotte monogrammer som coach-Laila har lavet til os, på den anden side..... Så kan de også ligge rundt omkring på bordene og se lidt hyggelige ud! Lyder det ikke som en idé??

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ved ikke om den er helt tilladt, men man kan rent faktisk godt ændre de engelske "love is..." til dansk.

Med en del teknisk hjælp fra min bror fik jeg lagt dem over i paint og oversat til dansk. Det lykkedes da egentlig meget godt, hvis jeg selv skal sige det.

Hvad siger I??

Jeg har været rundt at finde alle kærligheden er billeder, men mangler 9 i at have forskellige til alle gæster. Kan du forklare, hvordan I lavede dem om i paint? Så kan jeg måske lave nogle af de engelske om??

0

Del dette indlæg

Hvad siger I??

Jeg har været rundt at finde alle kærligheden er billeder, men mangler 9 i at have forskellige til alle gæster. Kan du forklare, hvordan I lavede dem om i paint? Så kan jeg måske lave nogle af de engelske om??

Har du også været i denne tråd?

Hvis du hiver dem over i paint, så vil jeg tro at du "bare" skal lægge nogle bokse over med den danske tekst i stedet og så gemme som et helt billede igen.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer